הילידים הדיגיטליים מחוברים למכשיר הנייד שלהם ועושים בו שימוש מאסיבי בכל תחום – צריכת תוכן, קניות וקשרים חברתיים. זה הזמן לעקוב אחרי טרנדים חשובים בתחום , בחלוקה לשני אספקטים עיקריים.
אספקטים הקשורים למערכת יחסים בין מותג לצרכנים :
- תכנית עבודה תלת מימדית – הורדת אפליקציה, שימוש, שימור – יש יותר התמקדות בשימור מאשר ביצירת בסיס לקוחות חדשים.
- פעילות שווק מבוססת מיקום הופכת ליעילה ופופולרית
- מובייל אודיו – משתלב בצמיחה הכללית בתחום של פודקסטים ( 51% מהאמריקאים מאזינים לפחות לפודקסט אחד. בדרך כלל מחוץ לבית)
- Better understanding customer’s online journey – מותגים מבינים שהמכשיר האישי שלנו הוא מקור מעמיק לדאטה חשוב המאפשר לייצר פרופילים של התנהגות צרכנים.
- Social Mobile – כל התחום של פעילות חברתית עובר למכשיר הנייד שלנו.
- תוכן יעודי – יחודי למובייל. נגמרו הימים של העתקת תוכן ממדיום למדיום. המכשיר האישי שלנו חשוב מספיק כדי לייצר אסטרטגיית תוכן למובייל.
- Unified experience / Native features – מוצרי קידום ופרסום חדשים משתלבים בתוכן ובחוויית השימוש של לקוחות.
- שילוב מוצרים תוך כדי שהייה חברתית . צרכנים יקנו את המוצר בלי לצאת אל מחוץ לרשת החברתית. סגירת המעגל שבין חשיפה עד קנייה.
אספקטים עיסקיים :
- לאפליקציות רבות יש בסיס משתמשים גדול. פעילות ריטרגטינג יעילה יותר מניסיון לרדוף אחרי משתמשים חדשים . משתמשי ריטרגטינג מייצרים יותר הכנסות ( 37% יותר ממשתמשים חדשים)
- M commerce – צמיחה בתחום של קניות במובייל – קרוב ל 300 ביליון דולר בארצות הברית
- shopping checkout – אינסטגרם מציעה יישום עם אורינטציה מכירתית – יופיע בפיד ובסטוריס של מותגים ( במקום הכפתור שמפנה את המשתמש לאתר החברה)
- Point Of Sale – Near Field communication – דיאלוג דיגיטלי בין מדפי מותג לבין צרכנים בנקודות מכירה גדולות.
- תחום משחקי המובייל בצמיחה – זה הזמן למותגים לייצר מומחיות בתחום משחקים מהז'אנר הקרוי הייפר-קז'ואל ( משחקים קצרים, מינימום מחוייבות מצד צרכנים, מינימום יכולות נגרשות, אפשרות מיצוג המשחק בצורה קלילה)
כתיבת תגובה