מחקר חדש מתפרסם בימים אלו , מעלה סימני שאלה לגבי היעילות של הפרסום המסורתי - One To many - הפורמט המוכר והידוע שבו מקור מסר אחד ( מותג, מפרסם) משתמש בערוצים שונים כמו טלוויזיה, עתונות ואתרי אינטרנט בכדי לשכנע אותנו להעדיף מוצר או חברה מסויימת. המחקר , שהוא חלק מפרוייקט נרחב יותר המבוצע בימים אלו על ידי צוות דוקטורנטים לשווק בארצות הברית , בחן לאילו ערוצי שווק יש השפעה משמעותית עלינו , … [קרא עוד ...]
איך תבדקו אם המודל העיסקי שלכם עובד כראוי?
אחד הדברים הראשונים שנבחנים בכדי לבחון את איכותו של העסק או החברה שלכם הוא מה הוא המודל העיסקי (ממה אתם עושים כסף) והאם הוא עובד כראוי. קטגוריות משמעותיות עומדות בפני שוקת שבורה מבחינת המודל העיסקי הראוי . תעשיית המדיה לדוגמא, מאבדת גובה בגלל שמרבית השחקנים בה אינם מצליחים לייצר מספיק הכנסות מפרסום ועדיין , לא משכילים לעבור למודל הגיוני יותר בצורה יעילה . כאשר מסתכלים על מפת העסקים (בעקר B2C … [קרא עוד ...]
התעשייה צועדת לעידן חדש – Adless Marketing
השנים האחרונות חיזקו מאוד את התחושה הרווחת בקרב אנשי שווק רבים : הפרסום המסורתי - many to many כבר לא יעיל. הפורמט הזה שבו מותג צועק עלינו את רשימת תכונותיו הנעלות כבר לא עובד. לפחות הרבה פחות יעיל מלפני עשר שנים. למה הפרסום כבר פחות יעיל ? הילידים הדיגיטליים ( Y&Z generations ) לא צורכים אמצעי מדיה מסורתיים המבוססים בעקר על פרסומות - רדיו, טלוויזיה, עתונות, אתרים מסורתיים. אם הם לא … [קרא עוד ...]
האם הטכנולוגיה החכמה תהפוך אותנו לטיפשים ?
בחלק גדול מהשימושים והתחומים –יכולות AI – מביאות אותך ליעד אבל מבטלות לגמרי את המסע עצמו. את החיפוש. את הדרך להגיע לדיוק . פספוס אינהרנטי של תהליך הלמידה והשיפור. בואו ניקח את תחום פיתוח המוצר כדוגמא – תארו לכם יצירת איפיון מוצר אינסטנט – באמצעות מכונה חכמה. ללא התלבטות, לא תהליך שיפור , ללא "משחקי יישומים" ולמידה של מה לקחת איתנו לגרסה הבאה או למוצר הבא. יש לכם ספק שהתצורה המהירה והאוטומטית … [קרא עוד ...]
איך תשתמשו במישחוק (gamification ) לצרכי גיוס ושימור לקוחות
בשנים האחרונות למדו מרבית החברות והמותגים שהדיאלוג האפקטיבי ביותר עם צרכנים ולקוחות פוטנציאליים מבוסס על יצירת תוכן רלוונטי ובעל ערך עבור הקהל שלהם. מונחי יסוד כמו מעורבות, מערכת יחסים, בידול, וערך , הקשורים לשווק בעידן הדיגיטלי מבוססים על תוכן מסוגים שונים. אחד מסוגי התוכן היעיל ביותר - וגם המפוספס ביותר - הוא תוכן מישחקי. מִשְׂחוּק (Gamification) הוא השימוש בטכניקות עיצוב משחקים … [קרא עוד ...]
התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטלי.דברים שעסקים חייבים לקחת בחשבון.
התחום המעשי והמחקרי הנקרא התנהגות צרכנים מכיל מגוון פעולות אנושיות - צרכניות הקשורות לחיפוש, רכישה וצריכה של מוצרים, ובנוסף מכסה את מכלול הפעולות התפיסתיות - קוגניטיביות הקשורות לתהליכי עיבוד מידע וקבלת החלטות אשר מובילות את הצרכן לקבלת החלטות צריכה או צריכה של מוצרים ושירותים. העידן הדיגיטלי שינה את תחום פעילות זה והשפיע על מאפייני צרכנות בהם רצוי שמותגים וחברות יתמקדו : צרכנים מעדיפים מותגים … [קרא עוד ...]